پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟ جزئیات طرح سه مرحله‌ای چین برای بحران غزه اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اختیار هکر‌ها قرار گرفت مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد حزب الله پایگاه نظامی نیریا را با پهپاد انتحاری هدف قرار داد آیت‌الله علم‌الهدی: وظایف روحانیت با دستگاه‌های حکومتی تفاوت دارد | رسالت طلبه، ایستادگی در بیان حق است گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات مشخص شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) سفیر ایران با مقام سعودی در مورد ۲ حاجی بازداشتی رایزنی کرد
سرخط خبرها

 وزیر دفاع طالبان از آمريکا خواست که از مداخله در مسائل داخلی افغانستان دست بردارد

  • کد خبر: ۱۶۹۴۵۶
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
 وزیر دفاع طالبان از آمريکا خواست که از مداخله در مسائل داخلی افغانستان دست بردارد
وزیر دفاع طالبان اعلام کرد آمریکا در مسیر دشمنی با حکومت افغانستان است و از مداخله در مسائل داخلی افغانستان دست بردارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد یعقوب مجاهد، سرپرست وزارت دفاع گفت که برخی از خواسته های جامعه جهانی خلاف شریعت اسلامی و فرهنگ افغانستان است که برای ما قابل پذیرش نیست.

محمد یعقوب مجاهد، سرپرست وزارت دفاع گفت: به خارجی‌ها اجازه مداخله در مسائل داخلی را نمی‌دهیم؛ وی گفت: آمریکا در مسیر دشمنی با حکومت سرپرست افغانستان در حرکت است و از آمريکا می‌خواهیم که از مداخله در مسائل داخلی افغانستان دست بردارد.

سرپرست وزارت دفاع  افزود: آمریکا در مسیر دشمنی با حکومت سرپرست افغانستان است و از آمریکا می‌خواهیم که از دخالت در مسائل داخلی افغانستان دست بردارد، افغانستان یک کشور مستقل و آزاد است، باید در بخش‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آزادی خود را داشته باشد و آمریکا نباید تلاش کند که افغانستان را تحت کنترل خود نگه دارد و یا اهداف خود را بر آن اجرا کند.

این مقام ارشد نظامی حکومت سرپرست درباره‌ درگیری‌های مرزی میان مرزبانان طالبان با مرزبانان کشورهای همسایه گفت که حکومت سرپرست خواهان نبرد و درگیری با هیچ کشور به ویژه با کشورهای همسایه نیست.

سرپرست وزارت دفاع تأکيد کرد حکومت سرپرست خواهان نبرد و درگیری با هیچ کشوری به ویژه با کشورهای همسایه افغانستان نیست و خواهان داشتن روابط خوب با تمامی کشورهاست و هرگز اجازه نمی‌دهیم تا از خاک افغانستان علیه کشورهای جهان استفاده شود.

پیش از این محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان نسبت به مداخلات آمریکا در افغانستان هشدار داد و گفت: این امر باعث ایجاد تنش در وضعیت این کشور و افزایش مشکلات می‌شود.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->